Sinhala Walkatha Zone
Best Of Sinhala Walkatha Collection
Ottuwa | ඔට්ටුව 01
හායි. මගෙ නම සමීර . මම ජීවත් උනේ මීගමුව ප්රදේශයෙ. අපේ ගෙදර තාත්තයි අම්මයි මමයි නංගී අපි හතර දෙනා තමයි ජීවත් උනේ. තාත්තට 57 , අම්මට 55 මට 24 ඒ වගේම මගෙ නංගිට 17ක් වයස උනා. තාත්තා ප්රයිවට් කම්පැනියක වැඩ කරද්දි අම්මා AG office එකේ වැඩ. මමත් මගෙම කියලා sounds & lights ටිකකින් ගේමක් ගහන ගමන් තමයි ඉන්නෙ. නංගි නම් සාමාන්යපෙල ලියලා ගෙදර ඉන්න එකේ අම්මා එයාව ඉංග්රීසි කෝස් එකකට ඇතුලත් කෙරුවා.
අපි ලොකු සල්ලි තියෙන family එකක් නොවුනත් සාමාන්ය මට්ටමකට තිබුනා. හරි දැන් මම කියන්නම්කො තව ටිකක් ගෙදර අයගෙ විස්තර. අපේ තාත්තා නම් කෙට්ටු උස ටිකක් කලු පුද්ගලයෙක්. අම්මට නම් තලෙලු ලස්සන ශරීරයක් තිබුනා . පස්ස ලොකුත් නෑ පොඩිත් නෑ. තන් දෙක නම් එල්ලෙන්න බලනව වගේ . ඒ දෙක ටිකක් විතර ලොකූයි. මටයි නංගීටයි දෙන්නම අම්මාට වගේ පැහැපත් ශරීරයක් තිබුනා. මම 5:11 ක් උස වෙද්දි නංගි 5:6 වගේ උසක් තමා තිබුනෙ. එයාගෙ පස්ස පොඩ්ඩක් වගේ තිබුනා. තන් දෙකත් 28 / 30 වගේ තිබ්බා. එයා නර්ථනය කරන හින්දා කොහොමත් ලස්සන ශරීරයක් තමයි තිබුනෙ.
හරි අපි යමු කතාවට?
අහ් මට නංගිගෙ නම කියන්න බැරි උනානෙ. එයා හිරුනි. හරි මේ කතාවෙ ප්රදාන චරිතය වෙන්නෙ මගෙ නංගි.
දවසක් මම birthday party එකක් ඉවර වෙලා ගෙදර එද්දි අපේ මහප්පයි ලොකු අම්මයි ඇවිත් උන්නා. ඒ දෙන්නා අපිට පොඩි කාලෙ ඉදන් හරිම ආදරෙයි.
ලොකු අම්මා - " ආනේ අපේ ඉලන්දාරියව දැක්ක කල් "
මහප්පා - " මේකා ඉතින් ඒ පැත්තෙ එන එකක් යැ "
මම - " අනේ නෑ මහප්පෙ වැඩනෙ ඉතිම් "
අම්මා - " කතා කරන් ඉන්නකො එහෙනම් මම එන්නම් ඉක්මනින් "
අම්මා කුස්සියට ගියාට පස්සෙ ඉතිම් අපි ආ ගිය විස්තර කතා කර කර හිටියා ටික වෙලාවක්.
මම - " කෝ ලොකු අම්මෙ අයියා. වැඩද පොර අදත් "
ලොකු අම්මා - " ඔව් පුතෙ තව ටික කාලෙකින් නිවාඩු ගන්නත් එපැයි "
මහප්පා - " ඒ කිට්ටුව වත් එනවද ඒ පැත්තට "
මම - " එනවා අනිවා එනවා. ලොකු අම්මගෙ බත් කන්න එනවා මයි "
ලොකු අම්මා - " ඊලගට ඔයා තමා මහත්තයො '
මම - " අම්මෝ දැන්ම බෑ තව කාලයක් ඉන්න ඕනෙ "
අම්මා - " අපි බලමුකො නේද අක්කෙ "
අපේ ලොකු අම්මගෙ පුතාගෙ වෙඩින් එක කියන්න එයාලා ඇවිත් තිබුනෙ. එයාලා ඉන්නෙ පන්නල ප්රදේශයෙ. ටික වෙලාවකින් එයාලා ගියත් එක්කම හෙන වැස්සක් කඩාගෙන වැටුනා නිකන් අයිස් කැට වැටෙනවා වගෙ.
අම්මා - " අනේ නංගිව වැස්සට අහු උනාද දන්නෑ පුතේ ගිහින් බලන්නකො පවු පොඩි එකී "
නංගි කෝස් එකට ගිහින් ඒ ඉවර වෙලා එන වෙලාවෙ තමා මේ වැස්ස පාත් උනේ.නංගි කෝස් එකට ගිහින් ගෙදර එද්දි හැමදාම එන්නෙ පයින් . කොහොම හරි මම කාර් එකෙ යද්දි මගදි හම්බුනා වැස්සට පෙගිලා ඉදියෙ. අප්පේ නංගිගෙ සුදු පාට ශර්ට් එක තෙමිලා ඇතුලෙ බ්රා එකත් පේනවා . තද නිල් පාට එකක් ඒක. කොහොම හරි එයාව එක්කන් ඇවිත් මම ආයෙ පොඩි වැඩකට පිටත් උනා.
කොහොම හරි ඉතින් වෙඩින් එක දවසත් උදා උනා. අපි හතර දෙනා ලෑස්ති වෙලා පාන්දරින්ම කුලියපිටියට පිටත් උනා. මොකද ගෑනුලමයා එහෙ කෙනෙක් හින්දා. තාත්තයි මමයි full suit එක ඇදලා අම්මා ක්රීම් පාට සාරියක් ඇදලා හිටියා. නංගි රෝස පාට ලස්සන ගවුමක්.
" අම්මේ මෙයාගෙ ලස්සන සුරංගනාවියක් වගේ " මට කියවුනා. අද කොල්ලො කීදෙනෙක් try කරයිද , කී දෙනෙක් ජැක ගහයිද වගේ සිතිවිලි ගොඩක් මගෙ හිතට ආවා.
මම හරි සිහියට ආවෙ වෙඩින් හෝල් එක ලගට ආවට පස්සෙයි. අපේ ලොකු අම්මලාත් ආවට පස්සෙ ඒ අයත් එක්ක අපි ඇතුලට ගිහින් චාරිත්ර ටික කරල ඉවර වෙලා ඇතුලෙ ටේබල් එකකට ගියා. ඒ අක්කත් හරි චාම් ලස්සනයි . මම ඉතින් සැරින් සැරෙ අයියා කාරයා ලගට ගිහින් ඒ යකාගෙ ඕන අඩුපාඩුත් හොයන්න උනා. කොහොමින් කොහොම හරි පලවෙනි දවස ඉවර වෙලා අපි ආවෙ ලොකු අම්මලගෙ ගෙදර. දෙවෙනි දවස එහෙ ගෙදර වත්තෙමයි ලෑස්ති කරල තිබුනෙ.
ගස් වලට ලයිට් දාලා stage එක ගහලා එකම කෙලියයි ඒ ගෙදර. දෙවෙනි දවසෙ උදේ කියන්නෙ ඉතිම් වැඩ කෝටියක් තියෙන දවසනෙ. නංගිත් තව කෙල්ලො ටිකක් එක්ක මිදුල අතුගානවා. ඒ එක්ක මට ඇහුනා අයියගෙ යාලුවො දෙන්නෙක් පිටිපස්සෙ ඉදන් කතා වෙනවා.
" අඩෝ අර බලපංකො ඩෙනිම ගහන් ඉන්න කද. සැපක් බං අම්මේ "
" හුත්ත තෙරපි තෙරපි ඇති ඕයි "
ටහුකනවා මුන් මේ කියන්නෙ නංගි ගැන. මටත් අම්මේ ඉතින් නැග්ගා නැගිල්ලක් සුපිරියට උන්ගෙ කතා අහන් ඉදලා. මොකද මම උනත් ආසයි නංගි ගැන වෙන අය එහෙම කතා වෙනවා අහන්න.
හොද නරක කියන් යන්න. මේ මම ලියන පලවෙනි කතාව
Comments
Post a Comment